úterý 22. ledna 2013

..a to jsem JÁ!

Mnohokrát už jsem uvažovala, že si nějaký ten blog založím...vždy jsem došla do té fáze, kdy jsem založila stránku, nadpis a popis a tím končil můj blog! Tehdy jsem chodila do školy, neměla tolik času a nálady na podílení se mých radůstek, blbůstek, novinek a názorů na vše, co se týče módy, kosmetiky a podobných věcí. Dnes už je tomu jinak..času více, více se věnování sama sobě a mým "potřebám" (víte jak to myslím =D). Dneškem začíná můj několikátý pokus o blogování, byť ne tak aktivní, jako u ostatních blogerek, které přidávájí zajímavé články každý den a já jen hltám každé jejich slovo s nadšeností! =)

Tak tedy Vás vítám na mém blogu nicolbeautyblogmaniac.blogspot.cz
Jmenuji se Nikola a tady se budu "podepisovat" Nicol. Je mi 19 let a ráda se zajímám o kosmetiku, módu a vše co je právě "in". Myslím, že víte o čem mluvím! ;)
Budu ráda za každou návštěvu, názor a komentář, který by mi mohl dopomoci k vylepšení blogu!!

Tak a to jsem já =D tato fotka byla focena optimisticky před "koncem světa"..
Takto se normálě nefotím, takový optimista nejsem =)

                                                                Nicol



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo