čtvrtek 24. ledna 2013

Tangle Teezer!..a konečně je doma!

Ke kartáči jsem byla dost skeptická, ale na základě mnoha kladných recenzí jsem si ho objednala...Tento kartáč vlastní už spousta holek a já si stále říkala, čím je tak výjimečný, vždyť je to obyčejný kartáč, který ještě sotva udržím.. Už po prvním použití jsem věděla odpověď na moji otázku a byla jsem překvapená jak lehce vlasy rozčesává a vůbec je netrhá!!  

Když jsem projížděla webovky, kde je Tangle Teezer k dosažení za přijatelnou cenu, narazila jsem na jednu z oblíbených stránek www.pro-vlasy.cz. Kartáč nabízejí za pouhých 229kč, což mi přišlo jako hodně výhodná cena a ihned jsem objednávala! Během dvou dnů mi přišlo potvrzení na e-mail a zboží jsem další pracovní den obdržela. Přiznávám, že mě překvapila rychlost předání zásilky...

Nyní už se více rozepisovat o zázraku TT nebudu. Dneškem začíná mé testování a v budoucnu se třeba zmíním o tom, jak jsem vypozorovala změnu k lepšímu s tímto kartáčem!!

P.S: Krásný den, krásky! =)








A co vy? Máte nějaké zkušenosti s TT? Jaký je váš názor?

Nicol

3 komentáře:

  1. Já už si ho taky budu muset konečně pořídit:*

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny slečny, co ho už mají nějakou dobu, tak si ho nemohou vynachválit. Kamarádka, co ho používá nějaký ten měsíc, tak tvrdí, že díky němu se jí hodně zlepšily vlásky! Něco na něm asi bude! =*

    OdpovědětVymazat
  3. O těchto kartáčích na vlasy jsem už nějaké ty zvěsti slyšela a zatím převážně jen v dorém, vím že byly hodně populární před několika lety. Nevím, zda se jedná zrovna o tu značku, o které píšeš, ale všimla jsem si, že velké množství slečen je používá i teď, asi hlavně proto, že jsou skladnější. Zajímalo by mě, zda vlasy opravdu češou tak, aby jich vypadlo co nejméně? Dokážu si představit, že některé ženy, které třeba začaly přemýšlet nad tímto by asi ocenily co nejméně vlasů na kartáči a naopak co nejvíce vlasů na hlavě :)

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo