úterý 5. února 2013

ASTOR Air Max Waterproof



Dnes tu máme úterý a s ním i další post. Představím vám řasenku od Astor -Air Max Waterproof!! Tato řasenka nepatří mezi mé nové kousky, tak ani nevím, jestli je stále k sehnání v drogeriích, ale vím, že na internetových stránkách ji seženete ihned. Mou společnicí na horká léta je už cca rok a půl. Proč jen na horká léta? Jak jste z názvu mohli poznat, tak řasenka je voděodolná, tedy ji nepoužívám každý běžný den na líčení, ale pouze v létě, kdy jdu k vodě a chci mít alespoň nalíčené oči a nevypadat jak medvídek Panda! :) hi..

Většinou jsem vybíravá, když jde o řasenku, spíše teda o její štěteček, ale tato se mi ihned zalíbila.
Štěteček je oválný a štětiny má v různých směrech. Není přiliš velký, ani malý. Řekla bych klasický. Natočím s ním všechny řasy, včetně spodních bez nějakých problémů.
Řasy natočí perfektně, neslepuje a ani nevznikají žádné "drobky". Na to, že je to voděodolná, tak podle mého jsou řasy celkem výrazné, což se mi na takové letní příležitosti k vodě zamlouvá. Pravda, nanáším vždy alespoň 2 vrstvy.
Slibuje voděodolnost a mohu jen potvrdit, že co slíbí, to splní! Jen tak ji voda z očí nesmyje. Vždy večer oči odlíčím před spaním, ale tuto jsem si v létě několikrát nechala do druhého dne a byla ve stejném stavu jako první den, což jsem velice ráda uvítala. Pokud ji tedy chcete bezpečně a 100% odlíčit, tak opravdu po delším namáhání s odličovací vodou a krémem...

P.S.: Pěkný den, krásky!

A co vy? Vlastníte také voděodolné řasenky? Používáte je na každodenní nošení?? Máte s touto zkušenost?

Nicol

2 komentáře:

  1. Já byla z voděoodolných řasenek vždycky nešťastná. Mívala jsem je vždycky v létě, protože jsem se dřív líčila i na pláž. Teď už na to popravdě peču, tak mi stačí klasická řása. Nikdy mi nešla odlíčit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že také záleží na značce a druhu voděodolné řasenky. Pamatuji, že jednou jsem také měla řasenku, která nešla ani po 3 dnu odlíčit..S tou jsem se přestala rychle kamarádit, ale tato je alespoň pro mě skvělá. :))

      Vymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo