úterý 26. března 2013

Essence Glow Neon!

Krásný den, čténářky! :)

Jaký byl váš víkend? Můj klasický, odpočinkový a zároveň "návštěvnický"! Konečně jsem po dlooouhé době viděla mou blonďatou kamarádku a skvěle jsme si popovídaly! Jelikož nám teď škola nedovolí se tak často vídat, tak jsme se v neděli viděli po více jak 14 dnech a to je pro nás dlouhá doba!
Ke všemu tomu radování z toho, že se vidíme a můžeme si navzájem sdělit drby mě překvapila ještě jednou věcí! Po chvilce přivítání a prohození pár informací zmizela a vrátila se s nádhernou květinkou v mém oblíbené barvě-růžové!! To proto, že jsme se prý dlouho neviděly a protože jaro už je za rohem!! =* Byla jsem opravdu moc potěšena, ale zároveň jsem se styděla, protože já nic pro ni neměla...Kytička mi ihned nahodila v pokoji náladu jara a zdobí můj parapet pod okny!!
Zde ji máte.


Tak teď se vrátím k hlavnímu tématu dnešního článku. Přináším recenzi o nové rtěnce od Essence Glow Neon, jak už jste se mohli dočíst v mém sobotním příspěvku "New in"!
V první řadě chci říct, že na tuto rtěnku jsem přišla díky úžasné a známé blogerce Elizabeth Lore! Po její "blogové dovolené"  ihned zahltila blog obrázky, které jsem stále a dokola hltala. Proč právě ale o ni mluvím? Jedním z příspěvků, které jsem u Eli zahlédla byl "New in", kde jsem poprvé spatřila mou neonovou krásku! Když jsem ji viděla, řekla jsem si woow, tu musím mít, jelikož podobnou kolekci měla už značka Maybelline NY a mou favoritkou byla rtěnka Popsticks 030, právě z této kolekce, o které jsem se zmiňovala v postu zde. Jak už jsem psala, Maybellinku 030 jsem měla natolik ráda, že nebylo ani možné, jak rychle zmizela! Právě proto, když jsem uviděla  tuto od Essence, tak jsem ihned věděla, že pro ni následující den jdu! Patří mezi novinky, které k nám právě od Ess. došly.

Nevím proč, ale na fotkách jsem nemohla zachytit její úžasnou barvičku. Je stejně jako rtěnka Popsticks průhledná s droboučkými třpytkami, zbarvená do tmavě růžové. Možná bych ji ani nenazvala rtěnkou, ale spíše balzámem, díky její konzistenci. Po nanesení rty nejsou suché, ani nevytváří žádné šupinky, naopak jsou lesklé, jako kdyby jste použili lesk na rty. Rtům dodá šťavnatou "zdravou" barvu. Čím více přetřete, tím více je barva výraznější. Po chvíli nošení, lesk a pocit "mokrých" rtů opadne, ale barva zůstává stále stejná a rty jsou matné, což způsobuje přirozený vzhled! Cena této rtěnky se pohybuje kolem 50-55kč. Jsem ráda, že jsem na tuto rtěnku narazila, jelikož plně nahrazuje zmiňovanou Popsticks 030 a cenový rozdíl tam určitě je! ;)

P.S: Pěkný den, krásky!






s bleskem

bez blesku
zmiňovaná Popsticks od Maybelline

A co vy?? Líbí se vám novinka od Essence?? Nebo by jste do takových odstínů nešli??


Nicol


8 komentářů:

  1. Ja som zase za to, že keď rúž na pery, tak nech to vidno :D, takže takéto produkty, či už popsticks od Maybelline alebo tieto nové od Essence alebo len zafarbene balzamy, mňa veľmi neoslovujú :)

    Prajem krásny deň :)
    xoxo Lena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) v mé sbírce se najdou takovéto nevýrazné odstíny, ale také výrazná červená, růžová apod. Ale někdy je k líčení potřeba nevýrazná rtěnka, či lesk, tak proto jsou součástí mé sbírky! :))
      I tobě krásný den! ;)

      Vymazat
  2. Ta je moc krásná, takové barvy já mám nejraději!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Denis, opravdu je! Pokud máš takové ráda, doporučila bych ti jí. :) Já milovala Popsticks, ale tahle je taky božská! :)!

      Vymazat
  3. Pěkný článek, z rtěnek mám trochu strach, protože mám pocit že mi výrazné rty mi nesluší, ale tohle je teda něco pro mě :-) díky za tip!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Také mám raději méně výrazné rtěnky a tuto jsem si ihned zamilovala. Jinou momentálně ani nepoužívám..;)

      Vymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo