úterý 12. března 2013

Ispiration Carli Bybel ♥

Zdravím, děvčata! :) 

Jelikož jsem maniak, co se lakování nehtů týče a tvoření nových vzhledů, opět dnešní článek bude lakovací! :)) Přiznávám, že tentokrát jsem se nechala inspirovat kráskou Carli Bybel. Když jsem viděla na obrázku její nehty, musela jsem je ihned mít!! Pravda, že se spíše hodí na léto, na sluneční dny, ale momentálně bylo krásně, tak jsem se vytahovala jarními barvičkami.... 
No, však vidíte!

Carli Bybel


Zde jsou laky, které jsem k lakování potřebovala..



Jako první jsem použila zázrak Sally Hansen. Po uschnutí nanesu základní barvy. Růžový od Rimmel London 60seconds č.250 Pink Punch, kterého jsou potřeba 2 vrstvy k dokonalému krytí. Bílý na prostředníček od Essence na fr.manikůru a na ukazováček zlatý od She č.320. Na tento zlatý poté nanesu třpitkatý zlatý od Essence č.67 make it golden, na bílý vytvořím "šipky" černým lakem též od značky Essence č.144 Black is back. Se žádným z nich není problém při schnutí. Po chvilce jsem  tedy bez problému mohla nanést poslední vrstvu a to top coatu!
(Chcete recenzi na jakýkoliv lak? Stačí napsat do komentářů.)

P.S.: Pěkný den, krásky!!

Olaláá! Zde máme výsledek!!











A co vy? Necháváte se někým inspirovat? Líbí se vám tento typ "bláznivého" lakování? Jaký máte názor na lakování nehtů?

Nicol

6 komentářů:

  1. ja som za každú bláznivú kombináciu, pokiaľ ju považujem za vkusnú :)

    Henten spevňovací lak Sally Hansen som si kúpila tiež, ale podľa mňa nie je dobrý, mala som po ňom nechty horšie ako pred tým, než som si ho začala dávať. Tak som sa opäť vrátila k Rimmel Rescue :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu?? Tomu se mi nechce věřit, jelikož jsem s ním 100% spokojená :) Nechty mám pevné a třepějí se mi opravdu minimálně, ještě když si to zaviním sama :) Každopádně děkuji za názor. ;)

      Vymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo