sobota 27. dubna 2013

JM 30 DAY SHRED: Co říkám já!

Krásný den., milé čtenářky. :)

Jak se máte? Teplejší dny jsou tu a léto pomalu, ale jistě přichází. Léto ale není to, co dnes bude doprovázet můj článek. Pravdou ale je, že bylo mou motivací k tomu, abych zhubla a vytvarovala alespoň trochu mou postavu. Jak už vás tedy nejspíš napadlo, dnes budu mluvit o cvičení, konkrétně o programu 30 days s Jillien Michaels.

O tomto cvičení jsem se dozvěděla skrz blogový svět. Dříve jsem neměla tušení, že tento "plán" existuje. Jednu chvíli se začal objevovat článek za článkem a já se o to začala zajímat a říkala jsem si, že opravdu na tom asi něco bude. Nejdříve jsem tomu nevěřila, jelikož to vypadá jako obyčejné cvičení ze základky, ale šla jsem do toho! :) Myslím, že nemusím podrobně popisovat jak tento plán vypadá, respektive jak by jsme ho měli cvičit. Na internetových stránkách toho je spousta i o samotné cvičitelce Jillien M., která má také mnoho jiných cvičebních plánů.

Bohužel, když jsem se před měsícem rozhodla pro toto cvičení, tehdy jsem se nezměřila, ani nevyfotila. Nepíši nezvážila, protože jsem poznala, že na váze nezáleží! Znám případ, kdy dívčina vážila pouze 48kg a byla holka krev a mléko (plus něco navíc), po několika dnech cvičení si zpevnila tělo a byla hubeňoučka a její váha vyšplhala na 60kg. To je ten důvod...

Před týdnem jsem docvičila 3 level a tak ukončila celý cvičební plán od Jillien. Ihned první týden jsem shodila 2.5kg a pak se tělo už jen zpevňovalo. Má chyba byla ta, že jsem se první den nezměřila...jelikož jsem později začala pozorovat, že mi "narůstají" stehna. Rozdíl jsem také zpozorovala v síle rukou. Kliky mi dělaly velký problém a nyní jsou pro mě hračkou. :) Malou změnu jsem také postřehla na břiše. Dříve jsem cvičila pravidelně sedy-lehy, proto svaly na břiše nyní rychleji vykoukly na svět. Nyní jsem měla 7denní pauzu a 30denní plán začínám znovu s kombinací běhu na rotopedu, dřepů a sedu-lehu.

Krom toho, že díky tomuto cvičení změny opravdu uvidíte, tak cvičení je tak zábavné, že vám neskutečně rychle 20min. uteče. Já osobně jsem to tak měla a těšila se na další a další den, kdy opět budu s Jillien skotačit. :)

P.S.: Pěkný víkend, krásky!

Teď už jen malá ochutnávka.....


1 level















2 level

3 level

















Plus odkazy, které jistě pomohou! :)

-http://www.jillianmichaels.com/fit/
-http://www.aktin.cz/clanek/1526-30-day-shred-s-jillian-michaels
-http://www.emimino.cz/diskuse/cviceni-jillian-michaels-30-day-shred-zkusenosti-107229/

A co vy? Co říkáte na tento cvičební plán? Máte s ním zkušenosti??


Nicol

2 komentáře:

  1. 2,5 kg? Wow, to už je slušná motivace :)) A můžu se zeptat, jak jsi při cvičení jedla? :)

    OdpovědětVymazat
  2. To ano, jenže těch 2,5kg jsem 14 dní před cvičením z nějakého důvodu nabrala..takže jen ty šly dolů.
    Jídelníček jsem nijak nezměnila při cvičení, což byla chyba, protože si myslím, že jinak bych shodila více na váze :) Ale jím jen jedno teplé jídlo a to je oběd, ráno si dám "suchary" křehké plátky s nějakým salámem, nebo nízkotučným sýrem, nebo müsli. K svačině jen kafe a někdy jogurt a večeři mám opět studenou a to suchary s nějakou oblohou. Pečivo se v mém jídelníčku už rok a pul neobjevuje.

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo