pátek 26. dubna 2013

New in.." mé stálice"

Zdravím, blogerky! ...;)
Jaký máte den? Momentálně sedím na balkoně a píši tento příspěvek, jelikož mi je líto sedět v bytě zavřená, když venku je tak krásně. :)

Dnes vám představím mé 4 přípravky "stálice", které si stále a stále dokupuji a věřím, že to tak zůstane. Když se na ně tak podívám, tak všechny mají jednu věc společnou a to jsou vlasy! :)


Prvním z nich je suchý šampon na vlasy AMICA. Tuto pomůcku jsem objevila díky mé blonďaté kamarádce a od té doby na něj nedám dopustit. Je to skvělý pomocník v situaci, kdy máte trochu zmaštěné vlasy, pospícháte a nemáte čas na mytí. Sypký pudr si nasypete do dlaní vmasírujete do vlasů a vyčešete! Olalá...
vlasy jsou umyté.!! :) Je dostupný v našich známých drogeriích jako je třeba Rossmann, za 25kč.



Dalším pomocníkem jsou tabletky BIOSIL (doplněk stravy).  Tyto už pár let znám, už jsem je jeden čas brala a pak přestala. Před rokem jsem se k nim opět dostala a nyní už jen dokupuji a neopouštím. :) Myslím, že mají skvělou zásluhu na růstu vlasů, zpevnění a růstu nehtů. Proto každé ráno nezapomínám na tento malý zázrak. K dostání je v lékárnách za cenu kolem 60kč.



Jako další je vlasová voda kopřivová. Nikdy dříve jsem ji nepoužívala, až nedávno mi o ni vyprávěla má kamarádka, že je to skvělá pomůcka na růst vlasů. Doporučila mi právě tuto, tak jsem si ji byla ihned pořídit, nyní je to má 3 lahvička. Aby přípravek ale dostatečně ukázal, co umí, je třeba pravidelného používání, což budu muset začít dodržovat. K dostání opět v našich drogeriích za skvělou cenu 40kč.


A na závěr můj poklad. Vždy jsem si myslela, že čím je přípravek dražší, tím je lepší, ale BALEA mě víc a víc přesvědčuje o opaku. Mluvím o kokosovém balzámu na vlasy od Baley.  Tehdy ho recenzovala blogerka Mia. Ihned jsem věděla, že ho vyzkouším, protože jen fakt, že je kokosový mě "přemluvil" o jeho koupi. Ta vůně a ta cena!! Byl můj...po jeho vyzkoušení jsem nestačila zírat! Vlasy krásně hladké, hebké a lesklé...a rozčesávání bylo hračkou. :) Nevím proč, ale zatím zůstávám jen u balzámu, k šampónu a kůře jsem se ještě nedostala. :) Každopádně můj poklad seženete v drogeriích DM za božskou cenu 31kč.



P.S.: Pěkný den, krásky! :)

A co vy? Máte zkušenosti s těmito přípravky? Znáte alespoň jeden? Jaký máte na ně názor??

Nicol

8 komentářů:

  1. Něco na vlasy od Baley potřebuju taky, ale bohužel než se zas dostanu do DM.. Biosil jsem si chtěla pořídit také ale já mám problém s polykáním prášků, spolknu jen antikoncepční pilulku :D a na kopřivovou vodu se určitě zaměřím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kopřivová voda je skvělá a na kokosový balzám bych si určitě čas udělal! ;)

      Vymazat
  2. amica suchý šampon také používám :) biosil beru už tak půl roku pravidelně :) kopřivovou vodu jsem také měla a používala - ted už ne.. a kokosový šampon od balei jsme ještě nevyzkoušela, za což se stydím, protože od balei už jsem vyzkoušela takových věcí, je to moje nejoblíbenější drogérková značka, ale pořád kupuji jiné šampóny od balei a tento jsem ještě do košíku nepřihodila.. budu to muset napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si zaslouží také vyzkoušet, už kvůli té skvělé vůni! :))

      Vymazat
  3. Tu kokosovou baleu prostě budu muset už konečně také vyzkoušet :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda!! ;) Je skvělý! Alespoň, co se mých vlasů týče! :)

      Vymazat
  4. dala bych si pozor na dlouhodobé užívání doplňků stravy.. biosil beru taky, tím že je tam 60 tablet- beru to dva měsíce v tahu, jakmile doberu jedno balení, minimálně měsíc pauza!!! tím že to bereš pořád bez pauz, tvé tělo ztrácí schopnost získávat přirozené vitamíny, minerály a atd.z přirozené stravy, tím že je takto dodáváš a tělo je nemusí nijak těžit. O to víc se to pak může zhoršit... ne třeba hned, pár roků ti to můžem pomáhat, pak by se to ale všechno mohlo i zhoršit. Navíc těmito doplňky a léky zatěžuješ játra- což se zase může později odrazit i na vlasech... Dala bych tam aspoň chvíli pauzu, aby si tělo příliš nenavyklo.

    Jinak mohla bych tě poprosit o složení té kokosové baley? díky moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za toto info. Nikdy jsem nad tím takto nepřemýšlela a nic podobného neslyšela. Určitě po dobrání posledních tablet pauzu tedy udělám! Je pravda, že je to chemie a to mluví za vše. Ještě jednou děkuji za upozornění.
      Složení je zde, jen v originálním jazyce: AQUA, CETERAYL ALCOHOL, ISOPROPYL PALMITATE, PANTHENOL, PARFUM, DYCAPRYLYL ETHER, ISOPROPYL ALCOHOL, NIACINAMIDE, CITRIC ACID, BENZOPHENONE-4, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDI-BENZOYLNETHANE, COCOS NUCIFERA OIL, COCOS NUCIFERA FRUIT EXTRACT, TOCOPHEROL, GARDENIA TAHITENSIS FLOWER EXTRACT. ;)

      Vymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo