úterý 2. dubna 2013

RINGS

Krásný den, milé čtenářky! :)

Tak jsem přemýšlela jaký post dám na dnešek a vyhrály to prstýnky v celé své kráse.
Jelikož jsou mým nepostradatelným doplňkem k outfitům hlavně v létě, tak si zaslouží samostatný článek! :)
Pravda je, že mám období, kdy nasadím mých 9 stříbrných prstýnků, pořízených za posledních 8 let a nijak je nestřídám s těmito barevnými. Pak ale přijdou na mě opět chutě kombinovat barvy a oblečení s těmito prsteny! Loučím se tedy s mými stříbrnými a jdu předvádět TYTO!



Miluji je všechny! Každý je něčím výjimečný. Tyto prsteny jsem buďto dostala od mé blonďaté kamarádky, nebo od mé tety z USA a nebo jsem si je v Americe pořídila sama...


Nemohla jsem je tam nechat. Vždy jsem si říkala, kam na ně tetka chodí..ale pak jsem tu krásu uviděla sama. Obchůdek, kde byl šperk vedle šperku! Stojan pomalu až ke stropu plný přesně takovýchto prstenů! Nevěděla jsem jaký dřív, tak jsem jich pár ulovila a byly mé. Nejraději je nosím v létě k barevnému oblečení. V zimě jich pár využiji, ale není jich moc. V létě, za slunného počasí je snažím kombinovat a ladit k mému oblečení. Na každé ruce jeden.
Ach, já už se tak těším na léto!!! :))


P.S: Pěkný den, krásky!

A co vy? Jak se vám tyto prsteny líbí? Nosíváte taky takové?


Nicol


4 komentáře:

  1. u mňa by vyhral ten modrý motýľ, je nádherný, dlho som nosila jeden prsteň s motýľom až do rozpadnutia. Potom som si ešte dva krát kúpila taký istý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ho miluji! :) Takový letní...
      To také znám! :D

      Vymazat
  2. takéto výrazné skôr nie, mám rada jednoduché a zlaté.:))

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo