úterý 28. května 2013

tyger in action

Zvířectvo vládne světem!!
Tak tomu už letošní rok nejspíš bude..
Stejně jako i jiné prvky týkající se módy, tak i zvířecí vzory jako je třeba vzor zebry, či leoparda se v módě vyskytovaly před několika lety a vracejí se zpět i nyní! Mým nejoblíbenějším vzorem patří do této skupiny leopard a tygr, jednoduše šelmovité zvířectvo. Takovéto kousky mám moc ráda a ráda se do nich oblékám. Když už byla ta příležitost a vykouklo slunko v předešlých dnech, tak jsem neplánovaně vykouzlila outfit právě se zmiňovaným vzorem. Nakombinovala jsem triko bez ramínek s páskem a bohatě to stačilo. Ihned mě kombinace zaujala a dělala dobrý dojem na okolí. :) 

P.S: Pěkný den, krásky!!
P.SS: Děcka jsem zkrotila!! ;)





Co na kombinaci trika a pásku říkáte? Máte v šatníku také nějaký "zvířecí" kousek??

Nicol

1 komentář:

  1. Ten pásek je dokonalý! A vůbec, hezká kombinace, jen tu kytku bych vynechala :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo