pátek 28. června 2013

Co bude?...sama nevím!

Krásný den, přeji všem!!!
Tak konečně oficiálně prázdniny, jak pro děcka, tak pro učitelky. :)) Proto dnešním dnem mi začíná volno a pekelné ticho. Za mou delší neaktivitu může odpojený internet doma..z nějakého důvodu mi ho odpojili a nyní čekám na zapojení, které trvá několik dní. Takže jsem se dnes rozeběhla do města, prošla krámky, opět neodešla s prázdnou (článek v budoucnu- napovím, že ani já jsem neodolala mánii whiskey) a zasedla do internetové kavárny a píši zde článek. Proto ani nestíhám sledovat blogerky a novinky zde, jediné podstatné jsem zjistila, že od příštího týdne končí sledování Google Reader a Google Frieng Connect. Vůbec nechápu proč a také se mi to nelíbí.. Proto se nechám překvapit a uvidím jak a co bude dál. Náhradou za toto blogování je Bloglovin, ten už nějakou dobu mám, ale stále tam nejsem jako doma. Budu se snažit mu přijít na chuť. Proto bych vás chtěla poprosit, kdo má zájem, tak klikněte zde a sledování může začít!!
Fotím, fotím a fotím, vše co mi přijde pod nos...proto až bude připojení ok, tak články budou jeden za druhým. :))
Tímto dnes končím a všem přeji krásný začátek volna a prázdnin!!

P.S: Pěkný zbytek dne, krásky!

Nicol xo

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo