pondělí 10. června 2013

joy

Zdravím po víkendu. :) Jaký byl ten váš?
Já jsem si krásně odpočinula, ale také zasportovala. Počasí bylo všelijaké..chvíli zataženo, chvíli slunečno a teplo. V sobotu jsme s kamarádem vyrazili na brusle. Ze setkání v parčíku vzniklo bruslení. Počasí nám přálo, proto jsme nehlídali čas a bruslili do večerních hodin. Letos jsem brusle vytáhla prvně, ale krásně jsem si u toho vyčistila hlavu a zarelaxovala. Po 20km jízdy jsme zpomalili a pomalu to zabalili. To je právě to, co potřebuji...druhou osobu, co mě vytáhne sportovati, jelikož já sama se málokdy donutím. Sobota sportovní a neděle odpočívací. Včera bylo krásně, tak jsem neváhala a jela na chatu s rodinou. Tam jsme relaxovali a užívali si slunce a tepla. Takové dny v přírodě taky miluji! Klid a pohoda...no, ovšem když nemám své alergické dny, jako právě teď.
V týdnu jsem se opět po delší době setkala s mou blonďatou kamarádkou, se kterou jsme prošmejdily město. Každá jsme potřebovaly nějakou věcičku (opravdu ale potřebovaly) ,tak jsme prošly v první řadě drogérie a náš oblíbený krámek ´větnamčíků´, kde jsme si každá něco pořídila. Pro dvě věci jsem šla záměrně. Pro olejíček na vlasy GLISS KUR, mé druhé balení a myslím, že ne poslední a pro stříbrný lak od NYCU, na který mě nalákalo spousta blogerek, počínaje Lucinkou. :)  Myslím, že nevědomky spustila pěknou vlnu kombinace růžového laku a právě tohoto laku od NYC s názvem Disco Ball. Poté, co jsme měly s kamarádkou vybráno, jsme se přesunuly do zmiňovaného krámku s oblečením...to se nemělo stát. Zkoušely jsme zkoušely, rozhodovaly a nedospěly k závěru, až si každá odnesla úplně něco jiného, než měla v plánu. :)) Tam jsem si právě pořídila tílko, které můžete vidět detailně na fotkách, pod přípravky z drogerie. Krásná výrazná barva mě natolik okouzlila, že jsem si ho musela vzít. Nejdříve jsem měla v ruce jiné, ale když jsem pak uviděla toto, bylo rozhodnuto...

P.S: Pěkný den, krásky!






Jak se vám líbí? Máte zkušenosti s olejíčkem na vlasy a vlastníte tento lak? Narazili jste na Lucinčin "lakovací" post???

Nicol


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo