středa 24. července 2013

OOTD: Nevěsta na útěku, či víla

Ahoj! Všechny po dlouhé době zdravím! :) Po dlouhé době proto, že je léto a já se ho snažím dostatečně užívat. Jsem stále v jednom kole, doma moc nebývám, jelikož nám začali opravovat barák a v tomto rámusu a zabedněném bytě se opravdu nedá být. Takže si užívám slunka na chatě, u bazénku na koupališti a s kamarády! Nevím čím to je, ale to neskutečné teplo mi brání v psaní článků, nic se mi nechce, jen se válet u vody! :) 
Teď už ale k dnešnímu postu...Jednoho krásného dne jsme se s mou milovanou blonďatou polovičkou rozhodly zajít po dlouhé době do města, jelikož tam už dlouho nebyla a vše chtěla dohnat! :) Koupaliště jsme daly jedno odpoledne stranou a začaly jsme se kochat krásou v krámcích...to bylo!!! Pro tuto pohodovou vycházkovou chvilku po městě jsem zvolila tento outfit. Nic přehnaného, ale zároveň viditelného a nepřehlédnutelného. Tyto šatky jsem si pořídila před nějakým týdnem a zamilovala jsem se do nich..dlouhé až na zem- mé vysněné!! :) A proč nevěsta na útěku?? Mamce prý v nich tak připadám....

P.S: Pěkný den, krásky!!










A co vy?? Užíváte léta?? Jak se vám líbí outfit "nevěsta na útěku"??

Nicol xoxo




5 komentářů:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo