pondělí 23. září 2013

Biosilk silk therapy

Zdravím všechny! 
Dnes přicházím s dlouho připravovaným článkem. Jak už jste mohli poznat z úvodního obrázku, tak se budu dnes bavit o péči o vlasy, známém přípravku Biosilk.


Když měl v blogovém světe svůj velký boom, tak v tu dobu jsem po něm opravdu toužila. Většina autorek článků o tomto přípravku si ho chválila, proto jsem byla zvědavá, jestli je to opravdu takový poklad. Po chvilce se o něm přestalo psát a i můj chtíč opadl. Jednoho dne jsem narazila na článek u většině známé blogerky Verunky (Angel-iny), ve kterém se zmiňovala o Biosilku. Psala, jak jí nesedl a nevypozorovala po jeho použití nějaký extra výsledek. Byla tedy tak hodná a vzorek Biosilku nabízela svým čtenářkám, jelikož si myslela, že když nesedl jí, tak jiným může udělat velikou radost. A taky udělal- mně!! Neváhala jsem a ihned se ozvala a poprosila ji tedy o zaslání balíčku. Bleskurychle jsem balíček obdržela a mohla začít testovat. Velice mě překvapilo to, že tak malé balení, může vydržet tak dlouho!! Když jsem obdržela balíček a uviděla krabičku, tak jsem si řekla, že to ani nebudu mít možnost poznat, jestli to má nějaké účinky, jelikož to budu mít tak na dvě použití. Světe, div se!! Nemohu tomu uvěřit, ale tento malý vzorek Biosilku mi vydržel na cca 20 použití, ne-li víc. Vždy jsem po umytí hlavy a vysušení ručníkem, nanesla malé množství o velikosti malíčku na vlasy a vetřela od lopatek dolů, především na konečky. Poté už jsem je vyfénovala a upravila podle zvyklosti. Po aplikaci Biosilku byly vlasy jemné, hebké na dotek a konečky na pohled nevypadaly tak zničeně! Výsledek suprový, ale řekla bych, že stejně tak pěkný výsledek jsem měla s olejíčkem Gliss Kur, nic víc mi neukázal. :) Co se ale změnilo, po dobu používání Biosilku je rychlost růstu vlasů. Vypozorovala jsem to, že mi začaly vlasy rychleji růst. Nevím, zda na tom má právě Biosilk zásluhu, ale je to tak! Jeho konzistence je opravdu olejovitá, jako u většiny, takže se pěkně aplikuje a roztírá do vlasů.



Proč právě on??...




Tímto bych chtěla ještě jednou moc poděkovat Verunce, za její nabídku a možnost si vyzkoušet tento přípravek a podělit se o své dojmy zde!!

P.S: Pěkný den, krásky!

A co vy? Máte zkušenosti s Biosilkem? Jaký je váš názor na zmiňované hedvábí?

Xo Nicol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo