sobota 21. září 2013

Nails/ vítání podzimu

Pěknou sobotu! Jak si užíváte víkend?
Sedím v pokoji, koukám ven a dochází mi, že pěkných slunečních dnů se už tady opravdu nedočkám. Dovolená se nekonala a tak se bohužel budu muset uspokojit s tím, že těch pár dnů, kdy bylo pěkně,  musí stačit. Mám chvilku času a tak vám dnes jen ukážu další z možností, jak upravit nehty. Podzim už je za rohem, proto jsem použila barvu laku takovou nevýraznou, odpovídající momentálnímu počasí.


Tato kombinace laků je skvělá nejen na podzim, ale i na léto. V létě mi tyto dva laky dělaly společnost na nehtíkách u nohou. Dlouho dobu, stále dokola. :) Na opálené noze krásně vynikly a byly úžasné!!


Jedná se tedy o laky od značky NYC. Jeden z nich je odstín 248-Manhattan a ten jsem přetřela pro zajímavý vzhled tř. lakem 156-Disco Ball.



Stejně jako u předchozího článku, kde jsem si vychvalovala červený též značky zde, tak i tento patří mezi mé oblíbené, díky výdrži, sytosti barvy a schnutí. Také jsem si tento lak pořídila před delší dobou, kdy stál 29kč a stříbrný 39kč.


Tuto barvu laku jsem nemalou chvíli všude hledala minulý rok, nikde jsem nenarazila na barvu nejvíce odpovídající mému požadavku, až jednoho dne jsem u jedné blogerky (už nevím které) zahlédla tento a ihned si pro něj utíkala do drogerie Rossmann. Možná to některým nepřijde, ale vypadá opravdu elegantně..luxusně! :))

P.S: Pěkný den, krásky! :)

A co vy? Máte rády takovéto laky tmavších odstínů? Měníte barvy laků podle ročních období?

Xo Nicol

2 komentáře:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo