středa 23. října 2013

Olivy na pleť

Ahoj! Jaký máte den?
Zdá se, že slunci se ještě nechce rozloučit a tento týden nás bude doprovázet. :) Dnes chci mluvit o olivovém mýdle! Ptáte se proč? Protože těch pár řádků stojí za to!


Toto mýdlo jsem dostala na konci šk.roku jako součást daru, od jedné maminky mého žáka. Proto vám bohužel nesdělím cenu pořízení, ani kde ho sehnat.. Co vám ale prozradím je, že na to, že se jedná pouze o "obyč" mýdlo, tak s pletí dělá divy. Po dvou měsících vystavování, mě napadlo, že bych ho mohla rozbalit a začít používat, jelikož olivy jsou hodně chváleny. Po prvním použití jsem byla ohromena. Odlíčený a čistý obličej jsem si mýdlem namydlila a nechala zaschnout, poté opláchla vlažnou vodou. Během schnutí jsem pociťovala jak se pleť stahuje, ale i napíná. Po umytí jsem ji měla jemnou a vyhlazenou na dotek! To se mi moc líbilo! Bohužel složení, ani nic podobného se na obalu nenachází, ale už podle vzhledu si troufám říct, že olivy budou mít na tom velký podíl. Při umývání tváře cítím, jak malé tvrdé částečky obsažené v mýdle krásně masírují pleť, snad jako peeling. Tímto kraťoučkým článkem bych snad jen chtěla říct, že pokud nevíte jaké mýdlo si pořídit, sáhněte po olivovém. Ne, po zelené kostce vydávající se za olivové mýdlo, ale po mýdlu s vysokým podílem oliv..:)) Pleti udělá obrovskou službu!!

P.S: Pěkný den, krásky!!




A co vy? Máte nějaké zkušenosti s olivy?? Používáte takovéto mýdla?

xo Nicol

1 komentář:

  1. Tak o skvělých účincích oliv musel něco slyšet již snad každý, je to něco, co se v kosmetice přece jen už nějakou tu dobu pohybuje a určitě o nich ví nejen ženy :) Nevím úplně, jestli by sice bylo vhodné používat olivy na pleť na rukou třeba po tomto, ale v mnoha jiných ohledech si i já jejich používání představit rozhodně umím a mám pocit, že by se u nás doma alespoň jeden nějaký krém s olivami na vysušenou pokožku rukou určitě našel, i když raději dávám přednost trochu odlišnějším přípravkům :)

    OdpovědětVymazat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo