pátek 1. listopadu 2013

Hot look s novou perfect color rtěnkou!!

Jak se máte andílci??  Doufám, že lépe, než já!! :)
Opět po delší pauze se hlásím s recenzí výrobků od Miss Sporty! Před nějakým časem se mi ozvala paní ze společnosti MS, odpověděla na mou poptávku a nabídla mi spolupráci s touto značkou. Neváhala jsem a s radostí kývla. Po několika dnech čekání a nedočkavosti jsem obdržela balíček, ve kterém se nacházel make-up So Fine Skin Matching, rtěnka perfect color a 2 pečující laky na nehty!


Dnes bude řeč o zmiňované rtěnce Perfect Color v odstínu 052 Peachy kiss. 





Když jsem uviděla tento odstín byla jsem vcelku ráda, jelikož je to na podzim ideální barvička. Odstín metalické broskvové skvěle sedne k tomuto období!! Ihned jsem ji musela vyzkoušet a nadšení se stále stupňovalo. Na rtech není nějak extra výrazná, ale každý si ji zaručeně všimne, má můj obdiv!! Ať už ji použijete pro nude líčení nebo pro celovečerní výrazné líčení, u obou bude úspěšná!! 

Co mě velice mile překvapilo, je balení . Stejně jako značka Essence, tak i Miss Sporty mají u mě velký plus za nový vzhled rtěnek! Černé balení vypadá opravdu luxusně!!
Konzistence je skvělá. Krémová textura, díky které jsou vaše rty stále hebké a nevysušují se. Není tedy potřeba použít balzám jako podklad. :)
Jelikož jsem zvyklá, po nějakém čase si vždy přepudruji t-zóny a automaticky sahám po rtěnce, ale její výdrž je vzhledem k ceně obdivuhodná. Rty zbarví a zanechá je tak téměř půlku dne. Pokud nenosíte s sebou kosmetickou taštičku, vůbec nevadí!!
Když už se zmiňuji o ceně, tak pro představu, ta se pohybuje kolem 44kč-49kč. Krása!!
Tento a další odstíny rtěnek perfect color najdete v drogériích Rossmann a DM.




Myslím, že díky této populární rtěnce budou vaše rty plné a hedvábné. Je k mání v několika nových odstínech, takže ji můžete dokonale sladit s momentální náladou i oblečením!! 



Tímto bych chtěla ještě jednou poděkovat společnosti Miss Sporty (milé Tině) za spolupráci!! Zaručeně tímto nekončím a zanedlouho se přihlásím s další recenzí zbylých produktů. :)
P.S: Pěkný den, krásky!!

A co vy? Máte zkušenosti s těmito produkty? Jaký je váš TOP produkt značky MS??

xo Nicol


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo