středa 11. prosince 2013

CRAZY Nails

Zdravím!! :)
Jak tak prohlížím blog, přišla jsem na jednu věc! Už delší dobu nebyl žádný post o nehtech..lakovací post!
Dnes tu tedy mám jeden, který už mám dlouhou dobu připravený..snad z léta. Ve slunečních dnech jsem ráda nosila výrazné barvy, teď tomu není jinak, ale dávám v tomto ročním období šanci i jiným- tmavším barvičkám.


Někdy ráda bláznivé a veselé kombinace, někdy dám přednost jednobarevné úpravě nevyvolávající pozornost. V tomto případě byla možnost první. :) K tomuto veselému vzhledu mi dopomohly laky Golden Rose- Rich Color v odstínu 07 a Essence-Nail Art stampy polish v odstínu 003 Silver! Závěrečnou tečkou byly barevný kamínky, které jsem použila na prsteníčky!
Nejprve jsem nehty nalakovala růžovým Rich Color a poté vytvořila stříbrným Essence pruh uprostřed nehtu, na který jsem po zaschnutí vytvářela tečky..(je to pochopitelné? :))) Nic složitého, ale svou pozornost si upoutaly!!

P.S.: Pěkný den, krásky!!






Jak se vám tato kombinace líbí??

xo Nicol


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo