pátek 13. prosince 2013

L'OREAL Paris 4D

Pěkný den, zlatíčka! (Pátek. 13.??? Tak jsem na dnešní den zvědavá!)
Víkend opět tu...Mám teď docela dost "hoňky", nastala změna a díky ní nevím, co dříve...Už aby byl nový rok a všechny ty stresy pryč! Bez Vánoc bych se klidně obešla. O víkendu se zde u nás otevíral nový obchodní dům, tzv. Fontána. Takové rodeo kolem toho a stálo to za velký NIC! Slibovali obchody a zatím mi to stále připomíná staveniště a sem tam nějaký ten obchůdek plný lidí...Jediné, co mě potěšilo byl stáneček Bubble Tea, který jsem s mou drahou blonďatou polovičkou navštívila. Ještě předtím jsme na tuto chuťovku jezdily do UnL., ale dlouhá cesta nás většinou odradila..teď už je to minulost..Ach, to zase bude mánie! :)
Dnes bude článek věnovaný mé další TOP řasence, kterou jsem si po dlouhé době opět pořídila. Mluvím o 4D od L'oreal Paris. Tento typ řasenky spíše používám na večery, párty a občasné denní líčení, kdy chci zvýraznit oči pouze řasenkou. Když se prvně ukázala v drogeriích, musela jsem ji mít a ihned jsem se tehdy zamilovala...lidé v okolí se mě ptali, jestli mám umělé řasy a po zjištění opaku se nestačili divit. Sama jsem to nějak nevypozorovala, ale tyto reakce mě jen potěšily a řasenka se tak stala oblíbenkyní. Po dlouhé době jsem nyní opět neodolala a při příležitosti jí mít, jsem neváhala. Nyní mi dělá velikou službu a je mou společnicí.



Dostupná je ve většině v drogeriích, zaručeně ji najdete v DM, Rossmannu a Tetě
Co se ceny týče pohybuje se mezi 290 a 390kč, v DM je vždy dražší, což je kolem 420kč. Jak kdy a jak jde, pokud seženete výhodný kupon, vyjde i pod 200kč, takhle jednou na ni měla štěstí má kamarádka!
Kartáček NENÍ umělý, klasické štětinky naplácané hodně u sebe. Mně osobně se nelíbí, kdybych řasenku neznala a vybírala podle kartáčku jako ve většině případů, tak tato holka neuspěje. Ale když vím, jaká je.....ach!
Výdrž? Parádní, žádné rozmazané oči a fleky jak panda! Večer ji najdete ve stejném stavu jako ráno po nanesení a s odličováním tedy problém vůbec není. I bez odličovače ji dám bezproblému dolů!!



Jak říkám..kdo má rád jemně vypadající řasy, vypadající přírodně, tak tato řasenka asi neposlouží, ale čas od času si vytvořit výrazné oči na večírek apod. tak to je jednička!
Na fotce nejde vidět ten pravý efekt, bohužel...ale alespoň něco jsem nafotila.

P.S.: Pěkný den, krásky!!


A co vy? Máte zkušenosti s touto řasenkou? Máte také svou favoritku?

xo Nicol

2 komentáře:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo