středa 26. února 2014

SUPERHEROES thermo effect

Krásný den, sluníčka! :)

Tak koukám, že se nám to počasíčko vybarvuje..jen tak dál! 
Víkend je pryč a s ním i plánovaný ples. Vše se povedlo jak mělo..čekejte post! Dnes ale opožděně o thermo laku od Essence.



Tento lak bylo možné sehnat v edici "Superheroes". Nejdříve mě zaujaly úplně jiné produkty, jako byly nálepky a odlakovač, ale pak jsem sáhla po tomto laku. :) Určitě nelituji.


Už před dlouhou dobou jsem něco obdobného zahlédla na internetu a mé očka po takovém laku moc toužily...Ceny mě ale vždy odradily. Až pak přišla tato kolekce k nám do drogeríi a její součástí byl právě thermo lak!! Musela jsem ho mít. Jedná se o lak fialkové barvy, který mění barvu podle teploty. Ať už mu k tomu dopomůžete pod kohoutkem-vodou nebo podle teploty vašeho neh.lůžka (tak vytváří ombré efekt). Úžasné....





Nevím, zda tento lak ještě někde seženete, ale může se stát, že výprodej stihnete. Já třeba před týdnem koupila ve výprodeji samolepky z též kolekce! :)) Vyplatí se počkat.

Lak byl dostupný za cenu kolem 55kč. Což je na limitovanou edici chválihodné.
Výdrž mě docela překvapila..čekala jsem 3 dny a ono celých 7 dní lak vydržel a vypadal stále k světu!
Konzistence laku je tekutější proto při nanášení byly třeba 2 vrstvy určitě.
Mám v plánu lak vyzkoušet právě s nálepkami z též kolekce a třpytkatým top-coatem. To bude krása! :)

P.S: Pěkný den, krásky!

A co vy? Máte taky nějaký kousek z této kolekce? Jak se vám líbí thermo lak?

xo Nicol



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo