středa 30. července 2014

GARNIER Perfect Blur

Jak se máte, sluníčka? 

Dnes jsem si pro vás připravila článek o produktu, který jsem si pořídila díky kladnému hodnocení. Asi před měsícem jsem v drogériích narazila na nový produkt od L'oreal- Blur Cream. "Novinka revoluce BLUR"...lehká textura báze, která vás zbaví téměř nedokonalostí. Takto prezentovaná nová báze. Po vyzkoušení testru jsem byla opravdu překvapená! Zkoušela jsem ovšem na zápěstí dlaně. Bylo hebké, vyrovnané a póry jakoby nebyly. Musím přiznat, že produkt o kterém jsem ještě tehdy neslyšela žádné ohlasy, se mi za 329kč kupovat nechtěl...
Za pár dní mě má drahá kamarádka A., přivedla k produktu, o kterém dnes bude řeč. Jedná se o vyhlazující zkrášlující péči - BLUR od Garnier.


Výsledek měl být stejný, za menší peníz...Za plnou cenu tento Blur seženete za 250kč, což Blur od L'oreal stojí v akci. Ve, chvíli, kdy jsme navštivily drogerie byl tento v akci za 175kč .
Po vyzkoušení testru jsme byly opět obě překvapené, jak krásnou pokožku zanechá. Myslím, že splňuje co slibuje! :)

-retušuje:
  •  vrásky
  •  póry
  • nedokonalosti
  • lesk 
První den přesvědčení jisté ještě nebylo, nyní už ano. :)









 Vše jsou jen mé poznatky, ale myslím, že pokud něco obdobného sháníte, tento produkt je vhodný! Hodně (a stejná muzika) za méně peněz. A to já ráda! :)

P.S: Pěkný den, krásky!

xo Nicol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo