středa 9. července 2014

"Londýnské" líčení

Zdravím všechny!
Jsme v půlce týdne a víkend pomalu opět klepe na dveře..
Jak už jsem se včera zmiňovala, dnes mám pro vás připravené jednoduché líčení s boxem z předešlého článku. Použila jsem barvy, které jsem ten den měla na sobě...tzn. žlutá, modro-zelená a hnědá. Jak už jsem říkala, je třeba použít vodu k líčení, poté stín lépe drží, nepráší a je pigmentovaný. Nic složitého, oko krásně rozzáří a svůj úkol splní!
Však posuďte....








(PIHOUN OBECNÝ =D )

Jak se vám jednoduché líčení zamlouvá?

P.S: Pěkný den, krásky!
P.SS.: Nevím, zda to tak máte i vy, ale po přidání fotek do postu se mi vyretušují, aniž bych sama něco upravovala. Máte to taky tak? Budu ráda za odpověď!

xo Nicol

2 komentáře:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo