pátek 4. července 2014

Někdo to rád modře

Krásný den, zlatíčka! :)

Přesně takové počasí je pro mě! Slunce, teplo a chytání bronzu...proto žádné dlouhé rozepisování, příprava obědu a šupky k vodě! :) Doufám, že stejně tak dnešního dne budete užívat i vy!
Dnešní článek je po dlouhé době "lakovací"...tak trochu i new in. Tyto dva modrásky jsem si pořídila během uplynulých 14 dní. Na oba jsem měla zálusk už delší dobu. První jsem si pořídila lak Rimmel London 60 seconds, kolekci Rita Ora v odstínu 823 Blindfold me Blue. Krásný modrásek, který nesmí chybět, k dostání od 36kč-55kč....a jako druhý světlounce modrý, letní odstín od Maybelline NY Super Stay 7 Days v odstínu 20 Uptown Blue. Tento jsem v minulosti spatřila u jiné blogerky a byla jsem zamilována. Nyní jsem narazila na akci a s kuponkem mě vyšel na 62kč. Krása!


Zde je můžete oba vidět v akci! Spíše se přikláním k odstínům červené/růžové, ale tato dvojka mě dostala!...



Tak! Konec povídání! Já běžím. Pokud jste v práci, ať to rychle uteče a užívejte každé chvilky! :)


P.S.: Pěkný den, krásky!


xo Nicol

2 komentáře:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo