středa 2. července 2014

New In: (NE)potřebné věcičky!

Zdravím, andílci! 

Půlka týdně opět pryč, neskutečně to letí...Jak jsem psala v předešlém článku, prázdniny mám v plném proudu a to je pro mě spousta času. Tento volný čas jsem začala vyplňovat brouzdáním po městě..ehm, není to zrovna to pravé ořechové pro mou peněženku a proto taky takto dopadl můj poslední týden....

Tyto tři kousky byly mé bez váhání! Uviděla jsem, vzala jsem! Když jsem uviděla růžové kytkaté tílko/ košilku za neskutečné nízkou cenu, muselo být už konečně mé... (když jsem ho viděla cca před měsícem bylo ještě za vyšší cenu a chvíli po té, má drahá kamarádka A. si ho přinešla domu po slevě!..proto jsem šla znovu brouzdat a poslední kus čekal na mě) :)



Toto triko mě očarovalo na první pohled svou hravostí. Volné, krátké, s pupíkem ven....a zámek k srdci?....woow!


Kytkované legíny na léto už jsem vyhlížela dlouhou dobu...ovšem ne a ne sehnat. Až pak opět má drahá A. (očka má opravdu všude) přinesla domů rovnou dva kousky těchto! Ihned jsem se opičila!


Krajkované šaty a ještě broskvová barva?? Zamilovala jsem se...opět koupě za kačku!..



A tyto lodičky?..Láska na první pohled, ale musím přiznat, že někdy mi to opravdu trvá.... :D vydržela jsem se na tyto krásné lodičky a ještě za krásnější cenu chodit dívat měsíc...až teda po neskutečně dlouhém "pošťuchování" mé A. ať si pro ně okamžitě běžím, jsem neodolala..a rozhodně nelituji. V "akci" jste je mohli vidět v předešlém článku! :) 


A toto už jsou kosmetické úlovky a ozdůbky pro radost. Něco stálice, něco pro mě novinky...(Catrice má právě v Rossmanu SALE!!!)




A co vy a radůstky? Máte to také tak, že si vždy alespoň jednu věc musíte domů  přinést?...hihi :D já ano!


P.S.: Pěkný den, krásky!

xo Nicol


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo