úterý 29. července 2014

ROAD TRIP

Krásné úterý všem!

Dnes mám pro vás post o mé nové krásce od Essence z kolekce ROAD TRIP...a to o rtěnce v odstínu 01 (HIT THE ROAD, RED)
Ne, každá rtěnka mi sedne, ale tato mě zaujala a i po vyzkoušení odstínu jsem se v ní "cítila". Její odstín je od fialkové po růžovou, takový "Cherry". Druhý byl jemný, narůžovělý.. nevýrazný. Proto jsem volila tuto. Momentálně ji nosím stále. Žádný lesk, matný efekt a na rtech vydrží opravdu dlouho...Cena se pohybuje okolo 55 kč., což je ke kvalitě a značce vhodné.






Jak se vám tento odstín líbí? Koukali jste už po kolekci "ROAD TRIP"? Je možné, že jsem opozdilec, ale vzhledem k tomu, že naše drogerie nestíhají, někdy i celou kolekci vynechají, tak mě omluvte. :)

P.S: Pěkný den, krásky!

xo Nicol

2 komentáře:

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo