pátek 15. srpna 2014

Crush!!

Krásný den, zlatíčka.

Po dovolené v přírodě se opět vracím do svého režimu a hlásím se s lakovacím postem. Musím přiznat, že jich asi bude víc, než dost, jelikož mě opět dostala "lakománie"(viz. poslední obrázek) :))
Dnes ale trochu netradičně s praskajícím lakem. Přiznávám, že trovna tento jsem asi před rokem koupila u ťamiků a nedávála jsem mu vůbec šanci a byla to chyba!

  
Na podklad jsem použila růžový a světle modrý lak. Pak přišla vrstva bílého laku s praskajícím efektem a jako poslední jsem použila třpytkatý od Miss Sporty. Myslím, že je to netradiční kombinace, která rozhodně zaujme. Lakům s praskajícím efektem dám více prostoru. :)







Jak se vám tyto nehty líbí? Máte nějaký z těchto "CRUSH" laků?

P.S: Pěkný den, krásky!

xo Nicol


Zde mé úlovky za první dva dny po návratu z dovolené...ach bože!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo