pátek 1. srpna 2014

Jak jinak, než novinky

Jak se máte, zlatíčka?
V minulém týdnu jsem opět neodolala. Nízké ťapky jsem opravdu potřebovala, ale když jsem viděla ceny, musela jsem mít dva kousky. Nejdříve jsem navštívila prodejnu CCC, kde hlásili vysoké slevy. Trávila jsem tam asi půl hodiny, až jsem si vybrala. Měli bohatý výběr od ťapek po vysoké platformy. Já si vybrala černé nízké. Poté jsem šla k místním ťamikům, klasika, která mě neomrzí. U nich se dají nakoupit skvělé věcičky. Tam jsem si po chvilce vybrala podobné bílé s kamínky. Každý kousek stál do 200kč. 


Cestou domů jsem prošla ještě pár krámků a pořídila další radosti...Opět třpytkatý lak, tentokrát modrý (momentálně už má další dva kamarády..červený a stříbrný :) ). Krása! Neonové naušničky, společně se srdíčky v kombinaci zlato-meruňkové. A poslední zastávka byla v KIKU! Když narazíte na stojan se šperky, které jsou ve slevě. Máte hodně muziky za málo peněz..no podívejte!






A trička?..ty jsem výjimečně nekupovala :) Jako dárek jsem je dostala od mých drahých příbuzných z USA, kteří nás navštívili v minulém týdnu. Hned bych se přibalila a odletěla...

Co říkáte na nové kousky? 

P.S.: Pěkný den, krásky!

xo Nicol

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc vám děkuji za všechny vaše a hlavně pěkné komentáře! Jsem za ně moc ráda a vážím si vašich názorů! Díky moc. Nicol. xo